Zakaj trenirati plavanje in prosto potapljanje?

apnea Uncategorized @sl

“Treningi so sicer naporni, a potekajo v prijetno sproščenem ozračju. S tem dobim poleg odlične telesne kondicije še polno dobre volje in neko posebno pozitivno energijo,” pravi Breda, ki pri svojih 69 letih že tretjo sezono trenira prosto potapljanje v sklopu vodenih treningov. Tudi sam se po desetih letih tekmovalnega treniranja plavanja in devetih letih prostega potapljanja še vedno neizmerno veselim vsakega skoka v vodo. Vas zanima, zakaj?

SPROSTITE STRES

Apnea izboljša naše počutje, razbremeni stres in celo zavira biološko staranje. Vse to zaradi blagodejnih učinkov, ki jih ima potapljaški refleks na naše telo. Hkrati pa vam njene tehnike pridejo prav tudi v vsakdanjem življenju, saj postanejo izredno močno orodje pri soočanju s stresom.

IZBOLJŠAJTE MENTALNO PRIPRAVLJENOST

Uspešni potopi zahtevajo maksimalno psihično pripravljenost. Prvi razlog je varnost, saj je kljub želji po čim boljšem rezultatu potrebno potop zaključiti varno. Drugi razlog pa je, da je nemogoče razviti svoj maksimalni potencial, če nismo sposobni kontrolirati svojih miselnih procesov. Tehnike, ki nam pri tem pomagajo, so sestavni del vodenih treningov.

BODITE KONDICIJSKO PRIPRAVLJENI NA PODVODNI RIBOLOV

Ste eden tistih, ki se neskončno veselijo poletja, da lahko s puško v roki zaplavajo v morju in svojim najbližjim ujamejo slastno večerjo? Če želite, da bodo vaši potopi globlji in daljši že ob začetku sezone, potem je voden trening najboljša vadba za vas.

IZBERITE ZDRAVO OBLIKO VADBE

Zaradi vzgona vode, sila teže praktično izgubi svojo moč. Zato je plavanje najbolj zdrava oblika vadbe, saj ne obremenjuje kosti, sklepov in mišic. Zaradi tega je plavanje primerno za vse starosti ne glede na spol in konstitucijo telesa.

IZBOLJŠAJTE DIHALNE SPOSOBNOSTI

Plavanje brez kontrole dihanja je zgolj čofotanje po vodi. Zato so dihalne vaje sestavni del vodenih treningov in osnova za učenje varnega plavanja pod vodo. Z uporabo dihalnih in razteznih vaj se ob koncu sezone udeležencem treningov vitalna kapaciteta v povprečju poveča za več kot pol litra. To je dejstvo, zaradi katerega je voden trening odlično dopolnilo tudi za športnike iz drugih športov.

ZADAJTE SI NOVE IZZIVE

Sproščanje, vse daljši in dalšji potopi, nove tehnike, ki vam varno odprejo nove globine…. vse to so izzivi, ki vsak trening naredijo nekaj posebnega. V odlični družbi je tako vsak trening posebno doživetje.

ZA JADRALCE, SURFERJE IN PODVODNE FOTOGRAFE…

Je bilo sidro vaše barke kdaj tako zasidrano v dno, da ste se morali potopiti in ga lastnoročno izvleči na površino? Vas je morda val pri surfanju tako močno potegnil vase, da niste vedeli, kaj bo na koncu z vami? Želite pod vodo ostati še trenutek dlje, da ujamete najboljši kader za najlepšo fotko poletja? Vse to bo veliko lažje in varneje, če se nam pridružite v novi sezoni treningov;)

Samo Jeranko

BREZPLAČEN POSKUSNI TRENING

S treningi pričnemo 9. oktobra in v prvih dveh tednih lahko pridete na poskusni trening s predhodno prijavo na [email protected]